luni, 29 aprilie 2013

Strofa 1:

Nu-ncerca să-i dai apa unui om care crede
Că piatra ține de sete, o să ai regrete,
Nu-i da argumente, da-i două pietre,
Sparge-i-le-n cap că poate-o să se deștepte!
Că știu cum e să ai un vis, și,
Știu că ziua mea e-n fiecare zi, și,
Fără să mă prostituez ca toți nimenii,
Dacă-mi dărâmi visele, te demolez din temelii!
Că știu cum e să lupți, cu adidașii rupți,
Și să preferi ca toți oamenii să meargă desculți,
Că știu cum e să n-ai una de-un ron,
Și când deschizi frigideru' să strigi ca pe stadion: Goool !
Că știu cum e să fii bogat și să ai avere ,
Doar că eu nu măsor bogăția în lovele,
Și dacă simți la fel avem același suflet,
Ne place să fim prinși între lacrimă și zâmbet!

Refren: GiAnna / Rappa

Vreau să beau și să plâng, vreau să fumez și să râd
Și-o lume-n care sentimentu' nu apune,
Nu iubesc ca să plâng și nu urăsc ca să râd,
Că-mi pierd sentimentele și le declar nule! ( x 2 )

Strofa a 2-a:

"Rappa, ce versuri poți să ai și-n ce hal poți să le dai,
Muzica ta mă trimite-n rai!
Pot să fac și eu poză cu tine?"
Perfect, hai, fă-mă să mă simt ca un obiect!
N-am fumuri în cap, că-mi place să le țin
În piept și după ce le trag le și expir,
Dacă tu crezi că-s arogant ești un imbecil!
Sunt figurant dacă am figuri de stil?
Că știu cum e să fii îmbrăcat în zeghe,
Că sunt o carte cu coperți albe și pagini negre
Că știu cum e să fii trădat, da' n-am cedat,
Ce nu m-a doborât, m-a omorât și m-a-nviat!
Știu cum e să iubești o femeie și știi ceva?
Știu cum e să iubești și două, dar în "menage a trois"!
C-am descoperit în mine, că iubirea pentru oricine,
Vine, din dragoste de sine!

Bridge: GiAnna

N-ai cum să râzi de tragedie
Dacă nu știi să plângi de fericire
Nu cunoști extazul fără agonie
Nu simți că trăiești fără iubire. ( x 2 )
(Nu exiști fără dezamăgire.)

Refren: GiAnna / Rappa

Vreau să beau și să plâng, vreau să fumez și să râd
Și-o lume-n care sentimentu' nu apune,
Nu iubesc ca să plâng și nu urăsc ca să râd,
Că-mi pierd sentimentele și le declar nule! ( x 2 ) Versuri by WwW.VersuriMelodi.blogspot.ro

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!